12/21/2009

Happy Mother's Day!!

You gave me everything. You're cheering up my life. You're the sunshine. You're the angel of my heart. You're the most important person in my life. You teach me how to be a good girl. No one can do better than you. Thanks for all you do. I can't give you something. But, I love you more than anything. That's the best that I can say. ☺

I ♥ YOU, MOM!!!

IT'S HOLIDAY!!

Yipiee, its holiday. But, I'm sure this is gonna be a boring holiday. Yap, no traveling. Guess what, I hate my sister. And, SHE'S GOT A BOYFRIEND!! But how about me?? No boy. Look at my score, its HORRIBLE. And I just wanna fix it. My fuck holiday. Okay, I think i can't call this a "HOLIDAY" because it feels like this is a "BORINGDAYS". Okay, and I don't know why, my mom's getting worse. She doesn't let me hang out with my friends for a day!! This is a really really fuck holiday. I hate everyone!! Full of rules!! How about them? I have a responsibility to them!! MOM,I'M PRETTY OLD TO HANGING OUT WITH MY FRIENDS!!!!! Aaa I'm stress. I'm tired of fighting with my mom. I hate this holiday!!! *middlefinger*
okay then, I'm gonna cry all the day, and scream that I just wanna hang out with my friends.

Hasta la Vista, dude! See you next time. Big love from me ♥ RAWRR!!

12/18/2009

raport suram

Anjer, kan kmrn rapotan terus pagi2 gue dtg ternyata udah ada hafid,nanda,indah,dll. Yaudah gue ke encang buat beli lidi, terus gue baik ke kelas. Terus gue liat tamas jalan berdua sm ka kiky terus tiba2 gue dipanggil sm tamas.
T: ghin, elen mana?
G: mana gua tau tam
Terus masih panjang tp males nulisnya. Tiba2 ka kiky laper, jd pgn makan mie di encang.
KK: tam beli mie encang yok
T: engga ah
KK: ayolaaah, gue bayarin deh
T: eh yaudah deh ehehe
G: senyum2 doang
T: ghina, ayo!
G: lah, apa kabar? Setau gua lu jalan sm ka kiky
T: aaaah, ayo doong
G: iyadah, iya
Jalan bertiga ke encang. Terus pas sampe di encang, gua disuruh ngajak elen ke sekolah
T: ghin, ajak elen ke sekolah
G: ohyaudah, bentar gue sms
Udah lama gue smsan sm telpon2an, ternyata elen ga mau dateng, jadi tamas nya marah gitu. Akhir2nya si tamas ngamuk, nendang2 meja 71, mukul2 pintu 71, banting2 hp sendiri, gigit2 hp sendiri, sampe akhirnya pas parah bgt dia sampe kyk nangis gitu mahaha parah bgt.
Oke, beralih topik ke rapot gua. Setelah lama gue nunggu nyokap gue dtg, gue main dulu sm yasya, ina, dll. Yg lain udah pada terima raport. Lah gue? Nyokap aja belum dtg. Tau ga? Adek nya Iqbal Permana yg namanya yasmin ituuuu galak bgt. Kerjaannya jajan terus lg maahaa. Oke pas udah diambil raportnya gue ranking 10!! Alhamdulillah bgt yaAllah. Tp katanya BU DUIT, gue msh bisa naik lg nilainya. Okelah kalo gitu bu. Terus dr sekolah, ke rumah memma, ada arya sm bu wiwed. Yaudah abis itu pulang dan yap online sampe maghrib. Ehehe. Oke deh

Bye, dude!! Keep read it!!
Much love for yall from ghina tardan